
КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПӘНІ ҚАУЫМДАСТЫҒЫ ӨКІЛДЕРІ ТӘЖІРИБЕ АЛМАСТЫ
Педагогтер көркем жұмыстың қолданбалы нәтижелерін – қолдан жасалған ойыншықтар мен кітаптар, кәдесыйлар мен сыйлықтар, тұрмыстық заттар арқылы көрсетті. Бұл туындылар адамға кез келген қызметте сәтті болуға мүмкіндік беретін әмбебап қабілеттерді дамытуға ықпал етеді.
Пән мұғалімдері өз шығармашылық істері арқылы көркемдік жұмыстың құрылымын және тұлғаның дамуындағы жүйелік-белсенділік тәсілінің маңызын айқындап берді. Олар қазіргі білім беру жүйесінде тұлғаның дамуы – білім мен тәрбие процесінің өзегі екенін нақты мысалдармен дәлелдеді.
Қауымдастық өкілдері функционалды және эстетикалық қасиеттерді — пайда мен сұлулықтың бірлігін үйлестіре отырып, трансформациялық және әлеуметтік бағытталған шығармашылық қызметті жүйелендіру жолдарын талқылады.
Осындай тәжірибе алмасулар ұстаздардың кәсіби дамуына серпін беріп, оқушылардың эстетикалық талғамын қалыптастыруға үлкен үлес қосары сөзсіз!
Пән мұғалімдері өз шығармашылық істері арқылы көркемдік жұмыстың құрылымын және тұлғаның дамуындағы жүйелік-белсенділік тәсілінің маңызын айқындап берді. Олар қазіргі білім беру жүйесінде тұлғаның дамуы – білім мен тәрбие процесінің өзегі екенін нақты мысалдармен дәлелдеді.
Қауымдастық өкілдері функционалды және эстетикалық қасиеттерді — пайда мен сұлулықтың бірлігін үйлестіре отырып, трансформациялық және әлеуметтік бағытталған шығармашылық қызметті жүйелендіру жолдарын талқылады.
Осындай тәжірибе алмасулар ұстаздардың кәсіби дамуына серпін беріп, оқушылардың эстетикалық талғамын қалыптастыруға үлкен үлес қосары сөзсіз!


